Tuba90 Bende 33+ 4üm 3 gündür kahverengi lekem geliyo dün acile gittim iltihap var dedi gönderdi ve ara ara vuran kaşık ağrım var ve bel ağrısı kaşık ağrısı bi geliyo 30 saniye bi dakka sürüyo anlamadım kendi doktorumda bayram izninde doğuruyor muyum ilk oğlumda hiç böle şeyler yaşamadım suyum azaldı diye seZeryan oldum şimdi bana ne oluyo anlamış değilim daha çok erken doğmasın oğlum😔
Zynppp1 Tuba90 dikkat et canım Allahın izniyle erken gelmez inşallah ama bi doktora görün kendi doktorun gelene kadar
Ayshe320 Zynppp1 bende evimi temizledim nolır nolmaz die hareket olsun die çömel kalk falan yapıom ama tık yok 😊
SinemByktnsl Zynppp1 canım naptın,dün bende aynı rahatsızlıktan gece hastaneye gittim..sanırım yediğum bişey dokunmuş gaz varmış yanlış alarm dediler gönderdiler
Zynppp1 SinemByktnsl bende yola çıktım hastaneye gitmek için yolda mide bulantım kesildi biraz hava alınca neyse dedim yarını bekliyim düzgün bi hastaneye giderim diye geri döndüm bugün işlerim bitsin bi görünücem bakalım durum ne
Hsna1 Hanımlar tecrübe gerçekten önemli tabi benim gibi ilk olanlar anlamıyoruz maalesef ne kadar okusakta duysakta. Ben bir Kaç gündür nasıl diyim sanki gazim varmışta çıkmıyor cikamayincada böyle sancısı kasiklarima vuruyor ama öyle böyle değil olduğum yerde batıyordu gaz sancısı dedim sık değildi mide bulantısı ve kuyruk sokumu ağrısına vardı beraberinde. Bir gün iki gün derken ara ara vurdu. Bayramın ilk günü yine oluyor ama geçiyor yani anlamadığım için hastaneye gitmek istemedim akşam artık siklasti ve ben artık dayanamaz hale geldim bıçak gibi arkadan öne girdi gaz sancisiysa bile benim bunu öğrenmem lazım dedim öyle hastaneye gidiyoruz ama hala aklımda gazdir düşüncesi o kadarki tecrubesizim arkadan vurduğu icin bu arada terlemede oluyor yani😀😀 neyse nst bağlandım evet sancin duzenliymis dediler bende inanamadim sancimmii falan dedim çatı muaynesine aldılar açıklık yoktu ama yumusama var heran olabilir suyun gelince sancilarin hiç durmasa gel dediler bekliyorum 38+5im . Bakiyorumda biraz uzun yazmışım kusura bakmayın sanki doğum hikayeni yazmışım gibi hissettim 😁😁😁😁 hayırlı doğumlar hepimize
SinemByktnsl Hsna1 ya ben çatı muayenesi yaptırmadım sancım çıkmayınca.doğumu tetikler deniliyo..var mı bu gelişme sizde?
Zynppp1 Hsna1 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım çok heyecanlı bir bekleyiş 😍
Han Ayshe320 ay bnm midem bulanyor yanyor 5 gündür ishalim belim kasklarm çok agryor uzanınca bile gecmiyor agrı napcam şaşrdım acaba neden oluyor diycektim allah razi olsun bu arada 40 haftalık hamileyim
Hsna1 SinemByktnsl sanciniz cikmadiysa baktirmayin onerilmiyor dediğiniz gibi doğumu tetikliyormus . Bi gelişme yok ara sıra yine sancım oluyor şuanda var biraz ama düzenli değil takipteyim
Aysenurtsr 1hafta once dogum yaptim hanimlar 38+6 da. Sancilarinizi kontrol edin ne kadar araliklarla giriyor, duzenli sanci her 3 veya 5 dk. Da girer. Erkekde belden kizda kasikdan girer diyorlar, benim oglum oldu siddetli bel agrim vardi. Sabah pembe hafif kirmizi seklinde nisanim geldi, sonra sancilarim 5 dk ya dustu ve kanamam basladi, hastaneye gittim aksam uzeri. Gecesinde dogum oldu. Mide bulantisi, ishal dogum belirtileri arasinda demisti doktorum, ama benim cok midem bulanmadi. Ishalim vardi son haftada. Sonra belden sancilarim girdi.