Merhaba anneler ve anne adayları 👋 gebelikte 5mg lik folbiol folik asit kullanan var mı aranızda? Folik asit yüksek dozda kullanıldığında bebeğe zarar veriyormuş diye bir yazı okudum ve bende basta doktor yazmadığı halde gebe kaldığımı bilmeden 1 kutu kullandığım için tedirgin oldum. Doktora gittiğimde 4mg verdi ama ben zaten kullanmıştım ikinci kutumu 4mglik kullanmış oldum. Sizce bebeğe zararı olmuş mudur