Seymaben yigitaslaninannesi_ ay bence girmemeli tabiki destek olmali bu dedigim yanlis anlasilmasin 🙊ama psikolojik olarak dogum olayına genelde hic biri hazir olmuyo daha sonrasinda eşden soguma vs gibi seyler olabilir diye dusunuyorum niyeyse 😅
nrsen yigitaslaninannesi_ benm eşim şimdiden yalvarıyor lütfen gireym diye ama yok insanlar birbirilerinin herşeyini o kadar görmemeli diyorum. Bebege bakarm sadece bişey olmaz diyor tartıştık hatta ama tutturmuş giricem diye. İnşallah almazlar onu içeri
Kelebekk-0307 yigitaslaninannesi_ benim eşim çok istiyor ama ben çekiniyorum nedense aslında yanımda olmasını çok istiyorum ama beni o durumda görmesini istemiyorum sadece.
Ebruub yigitaslaninannesi_ benim eşimde girmişti ilk çocuğumda hemsıreydı ama hemsırelık yapmıyor suan sezeryan olacam yıne gırer gırmelı de zaten kesinlikle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Omur ilikten iğne falan yaparken okadar faydasını gördüm kı iyiki yanımdaymıs dedim