Eşim benden daha fazla stres yapıyordu ve kan görmek istemiyordu. Bende istiyordum yanımda olsun ama hassasiyet bildiğimden kendisine bıraktım. Doğumhane girmeyecekti ama benm doktor eşimnde tanıdığı olduğu için eşimi hemen doğumhane aldılar siz kordonu keseceksiniz dediler tabi eşim o durumda pekte korkuyu düşünmemis olmalı sadece heyecanıni hissediyordum. Söylenenleri yaptı yanımda durdu. Bebeği giydirdikten sonra babaya verdiler fotolar çekildi. Plansız oluverdi ama çok daha güzel oldu. Tabi annemde bir yandan video almış benim bagirmalarm, bebeğimi göğsüme koydular öptüm hoşgeldin bebeğim annem demişm falan izledikten sonra çok duygulandım. Çok güzel anlar.