Mel_yuz hmm hayırlısı olsun hakkınızda. Ben daha kontrole gitmedim ama başı göğsünün altında hissediyorum, yani daha dönmedi. Ama bazı bebekler doğum sancısı ile birlikte de dönebiliyorlarmış. Sezeryan için gün almayıp doğum sancılarımın geleceği günü beklemeyi düşünüyorum. Ama doktor ne der napariz hiç bilmiyorum.