KaderGlserinOk 38+1 im bende arife günü kontrolüm vardı suyum fazla olduğu azalmadığı için erken doğum riskim vardı şükür bugüne kadar geldik ama doktorum yastık gibi bi köşede otur yat kalkma dedi pembe lekem geldiği için bayramda getirme bebeği ben tatilde olucam dedi 😏salı günü 5 gün sonra sezeryan doğumum olucak çok heyecanlıydım ama gün yaklaştıkça bi nötrlük oluyo heyecanım gidiyo sanki ben doğurmicak gibiyim kasıklarımda bi regli ağrısı var bide geceleri karnımın sağ içi ağrıyo bekliyoruz valla 🤗🤗