ebru1104 boşuna para dökmeyin beklentiniz gibi olmuyor ben miraya da gittim Zercana da denizede özel takıntım vardı en iyisi orada olur derdim yatış bile verildi ne odaları devletten farklı ne hemşireleri tecrübeli devlette ki doktorlar daha iyi net ne anneyi paniklrndiriyorkar daha güvenilir konuşuyorlar özeller hep en kötüsünü söyleyip aileyi sezeryana hazırlayıp çok önceden moral bozuyorlar detaylı anlatmıyorum ama bana güvenmenizi isterim düşünüyorum o kadar para baydım canımız sağ olsun umrumda değil çocuğum için ama onlarla bir kere daha oda dizer eşyalarını alırdım