beyzagl44 normal doğumdu fakat son dakika sezeryan.oldu benm seseryanim çok ağır geçti doktor eli mi kendi canımdan dolayı mı blmyorum ama devlet hastanesinde yapsaydım normal yapardım cnku kontrle gttm ve gelmeyen bebeği getirmeye çalıştı doktor suni verdi bebek kalp atışı azalınca da sezeryan dedi devlette gününe kadar beklerdi ve normali zorlardi ebeleri de hiç begennedm yaşları küçük ve emzirmeye bile gelmedi biz cagiryoduk of püf diyrek geliyolardi ikinci gebeligim 7 Aylık hamileyim ve son 4 aydır devlete gidiyorum ilk aylar serdar hocaya gttm yine cnku kontrolleri gerçekten iyi ve ultrason detaylı bakiyor öyle iste