Nurgrcn bana göre 29+1 doktorlara göre 30+1 valla çok zor gwciyor üçüncü çocuğum 12 ve 8 yaşında iki çocuğum daha var elhamdülillah.Bobrek taşı dusuruyorum gebeligimi ilk ogrendigimden beri bu gebelihimde çok agirim,diğer çocuklarında ki gibi değilim hep evdeyim genelde işim bitince he yatistayim.zor geçiyor ama bitecek inşaallah ben İstanbul siz nereden