Nurgrcn 30 haftalık gebeler nasıl geçiyor hamilelikler , benim kaşık ağrım oluyo ara ara ve ara ara çocuk top gibi biyere toplanıyor kasılıyor normalmi
ElfErk Nurgrcn benim de karnımda sürekli asagi çekiliyor gibi bir his oluyor.. her gün farklı bir sorunla karşılaşıyorum..su 7.aya girdiğimden beri çok zorladı beni her şey daha 8 var 9 var 🙈🐣
Barlas_mom Nurgrcn 32+1 bol reflülü mide yanmalı uykusuz geçiyor. Oğlum da sağolsun karnımın sol tarafını çok seviyor hep orda resmen toplanıyor yamuluyor karnım iyice 🙈 şu saat oldu yatamıyorum daha birden uyandım yine mideden dolayı
Gul33 Nurgrcn şeker olmasa bir sıkıntı yok iyi geçiyor. Tabi ki oturup kalkarken zorlanıyorum ve hep uykum var
asel35ece Nurgrcn ben de 30+5 oldum belimde fıtık var normalde ara ara ağrı yapardı ama dün akşamdan beri aşırı bir mide bulantısı ve bel ağrısı var gece acillik oldum serum takıldı onun sayesinde kustum biraz rahatlattı ama sonra yine aynı. Dün sabah kahvaltısından beri bi şey yiyip içemedim bel ağrım da geçmedi oturunca kalkamıyorum kalkınca oturamıyorum bakalım ne zaman düzelecek
Nurgrcn ElfErk gerçekten benimde aynı gece olunca sorunlar ikiye katlanıyor sanki kaşıktan bıçak gibi ağrılar kasılmalar ilk hamileliğim doğum sancısı hakkında fikrim yok evde doğumum gelse sancı sanar döner yatarım😅
ElfErk Esranr95 benim gobegimde oluyor kasimamaya çalışiyorum yağ sürüyorum hemen ama bir kasisam sanki nasıl rahatlicam gibii bir his :)
Esranr95 ElfErk benim her yerim çok kaşınıyor mahvoluyorum doktorum tahlilde yaptırdı temiz çıktı kaşınan yerlerim için eczaneden karışımda yazdırdı aldım ama faydası sıfır 😔 kaşımaktan uyuyamıyorum
Nurgrcn Barlas_mom kesinlikle 30 hastalığım yatarken dönmek benim için muzice karnım ağrıyor çocuk toplaniyo her gün bugünde dogurmadim diyerek uyanıyorum
EmirElis Barlas_mom mide yanmasını çok aşırı kötü bir şekilde yaşayanlardanım. Hamileliğin zor şeylerinden biri benim için. Doktoruma danışarak gaviscon diye bir ilaç kullanıyorum ve o ilacın sayesinde rahatlıyorum. Sizde doktorunuza danışarak o ilaçtan kullanabilirsiniz. Eminim ki çok rahatlayacaksınız. ❤️
Barlas_mom Glzz Yok yok geçirmiyor şimdi şu saatte sade soda içiyorum 🙈 resmen oğlum u midem de hissediyorum öyle bir vuruyor ki mideme mideme resmen boğazıma kadar geliyor o acılık 🙈
Glzz Barlas_mom canım doktor bunun için şurup yazıyor iyi gelir şurupfa kullandım ben cok gecmiş olsun inşallah
[silindi] Bol tekmeli yumruklu gece 2 de uyandım saat 6 durmadan tekme atıyor 🤣 tekme attıkça midem bulanıyor reflü var zaten ayrıca sırt ağrım çok fazla göbeğimde kaşınıyor bacaklarım çok huzursuz sürekli hareket halinde ah ah hayırlısı ile doğsa da bunları gülerek hatirlasam
Barlas_mom [silindi] Beni anlatmışsın şuan 🙈 anlaşıldı uyutmayacaksın dedim kalktım salonda tv açık soda içiyorum
Barlas_mom Glzz Zehir gibi ağzım yemek borum göğsüm midemden geliyo ya böyle allahım kimseye yaşatmasın ben böyle birşey ilk kez yaşıyorum öyle zor ki 🙈
Barlas_mom Nurgrcn Allahım yardım etsin valla benim 2 hafta önden gidiyor zaten gelişimi 🙈 32+1 şuan resmen don haftalarımda gibiyim
Berru Bana göre 29 doktorlara göre 30 haftalık gebeyim.İnanilmwz nefes darligim var nede almak benim için resmen bir eziyet aç karnına bile nefes alamıyorum çokta kilo almadım.gecen ay gittiğimde 1,bu ay yarın gidicem 2 kilo almışım