Anne1010 Gamze__79 https://ty.gl/gc9d938aq2 bunu aldım canım. Herkes çok beğenmiş. Umarım bende beğenirim. Herkes çok övmüş. İnşallah deneyip göreceğim.
charlottececi Anne1010 ben şunu aldim 170 im https://ty.gl/vnxwpgz7v9 Arada yuksek geliyo yastik cok guzel. Biraz elyafini azaltabilirim belki. Yataş ın da L seklinde var bu kadar dolu degil o ona da bakabilirsiniz ☺️
Zumrutkb Anne1010 Yataş ın 7 ye benzer bir yastıgını aldım her gün kullandım çok memnun kaldım bir de baby& mom hamile destek yastıgı aldım doguma bile götürücem tam kurtarıcı
Zumrutkb Anne1010 L yi v gibi kullandım ben hep. O zaman sardı. Bebeğe bile kullanmayı düşünüyorum ilerde koruyucu gibi. Siz bilirsiniz yine
charlottececi Anne1010 iyi ve yeterli geldiginde balkonda havalandirdim. Kilifini cikarip yikadim. Biraz fazla dolgun geliyo bazen 😁
oblomov Anne1010 e bebekten almıştım canım 20. Haftamdan itibaren kullanıyorum rahat uyumamı sağlıyor ben çok memnunum bir göz at istersen
Anne1010 charlottececi inşallah tek dolgun gelsin de ona çare var. Dolgun olmasa elyafım var mı yokmu ne sokuyum içine ben
Gamze__79 Anne1010 aynn yorumlara Bende bir baktım guzel yorumlar canım inşallah memnun kalırsın sende guzel gelir