Anne1010 Kızlar 13 haftalık gebeyim. Uyku yastığı bakıyorum. İlk gebeliğim henüz bi araştırma tecrübem olmadı. Eğer alan varsa bi yardımcı olabilir mi marka olarak.
Gamze__79 Anne1010 geceleri uyurken rahat edemiyorum Bende trendyoldan baktım almayı dusunuyodum ama çogu nun yorumları o kadar kötü ki
Gamze__79 Anne1010 geceleri uyurken rahat edemiyorum Bende trendyoldan baktım almayı dusunuyodum ama çogu nun yorumları o kadar kötü ki
Minelsi Anne1010 32.haftadan bildiriyorum almadım pişmanım.. Son haftalar uyumak çok daha zormuş keşke araştırıp alsaydım
Anne1010 Damlalk canım ben kendim için bakıyorum. Geceleri uyuyamıyorum. U yastıklar varya onlara bakıyorum henüz içime sinen olmadı.
Anne1010 Minelsi ne zamandır araştıryorum ama kaliteli değil ve gereksiz pahalı. Olmuşken güzel nişey olsun istiyorum. İlerleyen zamanlarda bebek için de kullanılıyobiliyomuş. Koruma yastığı emzirme yastığı vs.
Gamze__79 Anne1010 elyafı doldurmak bişey değilde kumaşı dediğiniz gibiymiş şu anlık ayagım ın arasına normal yastık koyup uyuyorum idare edıyo yıne
Anne1010 Gamze__79 ben orantılı yatamıyorum normalde benim de bacağımın arasında muhakkak olur ama bel ağrım artmaya başladı
Gamze__79 Anne1010 AA yazmıssın yukardafa canım zaten yeni fark ettim ilerleyen zamanlarda daha cok artıyo
Anne1010 Gamze__79 Evet ve benim ağrılarım gerçekten fazla. O yüzden rahatlatır diye düşünüyorum bir nevi.
sherlock Ben e bebekten emzirme yastığı aldım geçen gün eve gelince baktım uyku yastıpı olarak da kullanılıyormuş. Yıkanabilir hem de. doğuma kadar kullancam inşallah 😁 gayet iyi geldi bana da diğerleri gereksi pahalı diye almayı düşünmüyodum
charlottececi Anne1010 ben şunu aldim 170 im https://ty.gl/vnxwpgz7v9 Arada yuksek geliyo yastik cok guzel. Biraz elyafini azaltabilirim belki. Yataş ın da L seklinde var bu kadar dolu degil o ona da bakabilirsiniz ☺️