Ozlemmpapatyaa canım 24.haftadan beri burun tıkanıklığım var,kbb doktorları hamilelikten dedi,antibiyotik dahi kullandık geçmedi.Sinüs Rinse Kit aldım eczaneden gündüzleri onunla biraz olsun idare ettim, geceleri de uyumak icin sprey sikiyorum bir kez,doktor sprey ilerisi için bagimlilik yapar dedi sadece,bebek icin birsey demedi. Suan 31+3um gündüzleri daha iyiyim geceleri bir fis spreyle devam ediyorum insallah doğumda geçecek 🙏