ipekk35 ya eşimin bir huyu var alışkanlık haline getirmiş hergun sabah 6 ise gider hergun saçına finncekmeden gitmese ben kendim hiç sevmiyorum duş alsam bile saçımı kurutmam bide oğlum gece uyumuyor sabahta fon sesinde uyanıyor artık uyumuyor bende en son yere vurdum 😁😁