Hiç sevgililer günü hediyesi alasım yok pekte önemi de yok. Benim beklentim de olmadı. Karşılıklı böyle iyiyiz 😁 doğum günü, evlilik yıl dönümü önemli, hatırlanmasi isterim. Hediye beklentimde olmadı ama eşim bu günlerde mutlaka ihtiyacım olan istediğim bir hediye alms olur. Ben bir şey almıyorum 😂 evde huzur olması en güzel hediyedir onun için 🧿😇