Bernako Cansuarenn evet eşimle hep hayalimizde oğlan olursa arslan koyalım diye nasip 10 yıl sonrayaymış 😍🙏🏻
Aybk0802 Aslan baya çok 🥰 Adar ismini ilk kez duyuyorum. Ama farklı isimleri severim. Benim oğlum olacak inşallah Aslan Ege ismi 🙏🏻 Aslan ismi sert olduğu için Ege biraz daha hafifletsin diye böyle koydum.
Gizemsgumgum Cansuarenn ben de aram ya da renas düşünüyorum aslında ardıl da çok güzel ama kuzenim koydu o ismi maalesef benden önce adar da konuldu :)