mrkr
Bence çok fazla üzerinde durma 3 yıl korunduk korunmayı bıraktık ama olursa olur, ne zaman tutarsa kafasındaydık yumurtlama günlerimi bile takip etmiyordum 3.ayda hamile kaldım çok fazla üzerine durup kendinizi sıkmayın bence Allah zaten biliyor vereceği zamanı hep böyle düşündüm dua edin bol bol hayırlı zaman da hayırlı sağlıklı Bi evlat nasip et diye o geleceği zamanı bilir zaten 🙏 Allah gönlünüze göre versin 🙏