Nihalilhann Tohumunu içmedim,direkt suyunu ictim .Bilmiyorum,bana vesile oldu diye paylaşmak istedim,tabii ki yanlis yonlendirmek istemem kimseyi .Bende herhangi bir yan etki yapmadi, aksine cok iyi hissettim kendimi.Cok uzun sure de icmeme gerek kalmadi zaten. Gecmis olsun size de,deneyiminizi paylastiginiz icin tesekkur ederim .Bir daha cocuk dusunursem doktoruma danisirim .🤗