Deletedmom_7156 Deryabelinay bende öyleyim şuan bekliyorum bakalım 0 sancım çıkıyor bakalım doktor ne dicek
Deryabelinay Deletedmom_7156 bana da haber verirseniz sevinirim yarın gidicem bende hayırlısı olsun inşallah hakkımız da 🤩🤰
Deryabelinay Esraliiii allah bağışlasın sağlıkla büyütün inşallah 😊 evet 39+4 haftalığım ilk kızım da tam tersi hareketleri çoğalmıştı ve 38+3 de doğmuştu bu hamileliğim cinsiyet aynı olmasına rağmen çok farklı
Deletedmom_7156 Deryabelinay teşekkür ederim sordunuz için gittim sadece doğum pozizyonunu almış sancim ve acilmam yok 🥺
Deryabelinay Deletedmom_7156 doğum pozisyonunu benim de aldı 3 hafta olacak neredeyse ama hala keyfi yerinde nasip bakalım
Deletedmom_7156 Deryabelinay gecen hafta doğum pozizyonunda değildi bu hafta gelmiş çok şükür bu bile bişey Bizim için 🙏
Yigit_Aras9 Deletedmom73711 iyiym can yaşam mücadelesi veriyroum bebeyle huniyi kafaya geçireli 1 ay oldu😂
Deletedmom73711 Yigit_Aras9 Değildim zaten sürpriz oldu tamda 2-3 ay düşünmüyorduk.😂 Şu an 6+5 olduk bilee.❤️🙏🏻
Mrvyldrm1 Deletedmom_7156 herkes aynı değil canım dikkatli olmakta fayda var elbette ama bende 41+3 te çatımın darlığı kızımın iriliği sebebiyle sezaryen oldum. 42 ye kadar normal doğurtuyorlar kimi doktorlar :)
Deletedmom_7156 Mrvyldrm1 benim doktorumda bi sorun olmazsa 42 bekleriz olmadi 41 de alirim dedi hareketlerine dikkat et şüphelendin bisy olursa direk gel dedi bide suyuna akintina filanda dikkat et dedi 3 gunde bir gidicem artik