Deletedmom_7156 Busr21 artık kızımı rüyamda görüyorum doğduğunu inşallah sağlıkla doğar bütün bebişler
Deletedmom_7156 N_e_s_e doktor herşey normal diyor 41 e kadr bekletcek gibi duruyor bakalim yarin belli olur
Irmak23 Deletedmom_7156 ayy bende 40+4 oldum doktor herşey normal ilerledikçe 41e kadar bekliyoruz dedi eğer doğuramazsan 40+6da gel yatışını verelim suni ile başlatalım dedi
ebrusu1 Deletedmom_7156 Yarın 40.haftaya giriyorum benim de henüz herhangi bir doğum belirtim yok ayrıca ilk gebeliğim. Doktorum 40 dan itibaren 2 günde bir nst ile takip edeceğiz dedi ben normal doğum istediğim için. Takibiniz mutlaka daha sık yapılmalı herhangi bir aksilik olmaması için 40dan sonra. Bu şekilde takip şansınız yoksa öyle düşünün sezaryeni bebeği de kendinizi de riske atmayın.
Deletedmom_7156 ebrusu1 hangi doğum hakkimda hayirlisiysa onu istiyorum yarin doktoruma gidicem inşallah nts de sancım çıkar ve açılmam oluşmuştur tek ümidim bu tabi bu şekilde olmadiysa sezaryeni konuscaz hayırlısıyla doğurup kucağımıza alsaydık sağlıkla 🙏
SeherEyAs Merhaba hayırlı doğumlar olsun 40+5 de yaptım doğumumu sürekli merdiven inin çıkın çok etkili sancılarım geldiğinde 1 saate yakın evde çektim hastaneye gittiğimde 8 cm açılmam vardı🤗
bayatkahve bahar-ebru evet hafta ilerledikçe komplikasyon riski artıyor. Ben de 38+4 teyim. Ama gelen giden yok. Bebek kakasını yapabilir, suni sancı verilirse strese vs. girebilir. Ama benim doktorumda 41 i bekleyecek sanırım.
Deryabelinay Deletedmom_7156 39+4 bekleyen kızım ilk kızım 38+3 de doğmuştu bu neyi bekliyor bilmiyorum ve hiç belirtim yok 37 haftalıkken kasılmalarım olmuştu şuan tık yok doktor randevum yarın size ne diyecek bakalım doktor sağlıkla alalım da kucağımıza inşallah 💐
Yigit_Aras9 Deletedmom73711 aşkm naber tanıdın mi beni dur kendimi tanıtaym Ocakta yemeğem var Kayınpedeeim doğmmyapmşş .
Yigit_Aras9 Deletedmom73711 iyiym can yaşam mücadelesi veriyroum bebeyle huniyi kafaya geçireli 1 ay oldu😂
Fatma191 Deletedmom_7156 canim bnd 39 oldum 4 gündür bel ağrısından ölüyorum sancım nts de 120 130 görüyor acilmam 1 cm di
_momy_ ben ilk bebeğimi 42 haftada suni sancıyla sıfır açılma ile sezerayana gider gibi doğurdum 🤰🏻🤰🏻🤰🏻😅😅😅
Esraliiii Deletedmom_7156 ülkenin halini goruyorlar biz gelmek istemiyoruz diyirlar sanırım benim kızda zorla gelmişti 😂
Deryabelinay Esraliiii valla öyle gelmesek daha iyi diye düşünüyorlar sanırım 😂 benim bebeğin hareketleri çok minik ve çok az normal midir ? Sizi doğum yaptı diye biliyorum 🤔
Deletedmom_7156 Deryabelinay bende öyleyim şuan bekliyorum bakalım 0 sancım çıkıyor bakalım doktor ne dicek
Deryabelinay Esraliiii allah bağışlasın sağlıkla büyütün inşallah 😊 evet 39+4 haftalığım ilk kızım da tam tersi hareketleri çoğalmıştı ve 38+3 de doğmuştu bu hamileliğim cinsiyet aynı olmasına rağmen çok farklı