nhkgcgt benide ateş basıyor belki sabaha kadar bu soğkta üstüm açık yatıyorum normalde çok üşüdüm yani ama ateş ölçerim yok bilmiyorum kaç olduğunu da
Ama beniim kesin hamile olduğum için değil vücudum benimle oyun oynuyor hamile belirtileri yaşatıyor ümitli değilim nedense bu ay da tek çizgi görecem diye geliyor içime