nhkgcgt bugün tam 1 hafta oldu geçen cumartesi vuruldum iğneyi
Bilmiyorum bende değişik haller var ergenliğimde bile sivilce çıkmadı bende 2 tane yüzümde sivilce çıkmış
İshal oldum kolay kolay olmam yani ishal nedense anlamadım,Karnımın etrafı ağrıyor kasıklarım mı karnımmı anlamıyorum
Bi halsizlik yorgunluk uykusuzluk var belki de vücudumun oyunu hamile gibi hissettiriyor ama bence olmadı gene bu ayda 😔 sizin belirti varmı