SevimlimX Esra255 11. Haftadan sonra ağrı kalmıyor canım ağrı yerini kaşıntıya bırakıyor çatlak kremi sürmeyi ihmal etme
Esra255 SevimlimX Daha 6 haftalığız canım. Çok sağ ol önerin için. Hemen çatlak kremi edineceğim en yakın zamanda
elmaliiturtaa Esra255 ay benimde öyle aşırı hassas 6. Haftamız ama ne bulantım bitti ne göğüs sızım 🤷🏻♀️
Patito__ Momy1 bende de aynisi var neden acaba bende dusunuyorum yda geceleri daha ck kendimi dinliorm herlde ana bnm ozellikle solda daha ck agrim vr
Esra255 elmaliiturtaa Çok şükür ben de mide bulantısı ve kusma olmadı. Midem yanıyor, göğüslerim sızlıyor ve belim biraz ağrıyor. Benim böyle geçiyor şimdilik