Momy1 Kızlar geceleri gögüslerim sanki dunyanin yukunu kaldirirmiscasina agirlasiyor ve aciyor ama bu gunduzleri olmuyor. Bu normal mi acaba
Rbtnc Momy1 bnde yeni hamişim bendede oluyor sanırım normal ilk zamanlar diye gögüs kendini süte hazırlıyor olabilr 🙄
AlyaUrasmoms Momy1 Normal canım, süt kanalları oluşuyor ve genişliyor. Göğüsler kendini doğum sonrası için hazırlıyor. Başlarda benim de çok ağrım oluyordu, kimseye sarılamıyordum 😌 İlerleyen haftalarda azalıyor.
Esra255 Momy1 Ben de yeni hamileyim. Özellikle geceleri oluyor ne oluyorsa. Göğsüm çok sızlıyor dokunamıyorum bile
Rbtnc Momy1 çünkü gece kaslar gerilir vücut kendini salar o yüzden normal hastalıkta geceleri artar vucut direnci gece düşer uyku halini alır
AlyaUrasmoms Momy1 Benim ağrılar yerini göğüs ucu kaşıntısına bıraktı artık 😂 28+3′üm şuan, ağrı çok nadir oluyor
AlyaUrasmoms Momy1 Benim de oldu canım geçiyor ama bir süre sonra. Ben uçlarına hindistan cevizi yağı sürmüştüm. Sen de mümkün olduğunca kuru bırakma, nemli tut göğüs uçlarını, rahatlarsın biraz 🙏🏻
Momy1 AlyaUrasmoms yaglardan bi karisim yaptim onu suruyorum arada. Bu yaglarin kasintiya da faydasi oluyor mu
AlyaUrasmoms Momy1 Benim kaşıntılarımı hafifletmişti, nemli kaldığı için daha az kaşınmaya başlamıştı. Sende de işe yarar umarım 😌
Rbtnc Momy1 yani hergün olmasada 2 günde bir sür maden kuru vucudun valla ben duştan sonra heryerim sürüyorum çatlak içinde nemli olsun zarar olmaz 😉 kuruyupatlayıp uğraş ağımıza
SevimlimX Göğüs ucu etrafı karardimi hanımlar benim ki epey karardı ama bazan ucun yarisi açık renk yarısi koyu renk oluyo 🤣 bilmem kötü bisimi sizde oluyormu 15+3
SevimlimX Esra255 11. Haftadan sonra ağrı kalmıyor canım ağrı yerini kaşıntıya bırakıyor çatlak kremi sürmeyi ihmal etme