Htc0606 ![https://imgyukle.com/f/2022/02/06/o90m4n.jpg] Kimler keseyi , embriyoyu gördü? Doktora gittiniz mi ? Kese kaç mm? Ultrasonlar 😍 Hadi konuşma ve soru- cevap yapalim .
Htc_31 Htc0606 kaç haftalık canım tam olarak 4+3 üm henüz bekliyorum gitmedim 7. Haftada gitmeyi düşünüyorum kalp atışınıda duymak için
Busragurkan2712 Htc0606 benimde bugün 5+0 gözüküyor , geçtiğimiz perşembe keseyi gördük. 11 şubatta doktor randevum var 💖 bakalım hayırlısı. Nasıl gidiyor gebelik, belirtileriniz neler ? Mide bulantısı, halsizlik , sırt ağrısı, iştahsızlık vb nedir durumlar 🙏
tiniminihanim_ Htc0606 5×5 🌸 kese göründü kalp atisi için gideceğiz. 6 da kalp atisi duyulmaz diye biliyorum ama doktorum duyulur gel dedi
Htc0606 Busragurkan2712 bende cuma gördüm keseyi zorda olsa . 19 şubatta benim randevu . Bulanti var ama kusma olacak şekilde değil. Bel ağrısı ve en kötüsü koku hassasiyeti
Busragurkan2712 Burc35 aynen benim de öyle sırtım ağırıyor. Midem böyle yanıyor gibi de yanmıyor gibi de, bulantım yok ama iştahsızlık var gibi de ay öyle karışık bir şeyler vallahi canım
Burc35 Busragurkan2712 Evet sırtıma iğneler batıyor sanki yatamiyorum oturamiyorum midemde ağrıyor yanıyor hafif bulantı gelip geçiyor sırt ağrısı için çok erken değil mi ilerleyen zamanlarda olur diye duyardım hep 😂 sağlıklı olsunlar da çekeriz napalim
Busragurkan2712 Burc35 evet canım sen tam ne kadarlık. Son adet tarihin ne😍 olabiliyormuş kullandığım uygulamamda da yazıyor hamileliğin ilk sürecinde oluyormus zaman zaman 😍 tabi ki vallaha sağlıkla gelsinler de 😘
Burc35 Busragurkan2712 22 Aralık son adet tarihim uygulama göre 6+4 bugün ama 6 da doktora gittiğimde ultrasonda kese 5+4 göründü canım 16 Şubat’ta randevum var kalp atışı için 🙏 Senin ne zaman
yenibirgun Nihalilhann bende 7+6 bende kalp atışı ve keseyi 6+4 gördüm , şuan belirtileriniz neler :)
Merve3402 5hafta 3 günlük dü geçtiğimiz perşembe 12 mm kese gördük sadece bebek için bu perşembe randevumuz var 6 hafta 3 günlük olacak inşallah herşey yolundadır
Htc0606 Merve3402 inşallah bende de sadece kese gördük 10 mm. İnşallah hepimizin hersey yolunda gider
Busragurkan2712 Burc35 benimde 2 Ocak adet 6 Ocak adet bitiş. Su an uygulama da 5+0 gözüküyorum. Ama doktor randevum 11 şubatta bakalm o zaman ne diyecek doktor. Bazen uygulamalarla doğru olmayabiliyormuş 💐
Htc0606 Burc35 inşallah o güzel sesi duyarsınız . Benim randevu 19 şubat Kalp atışı için inşallah duyarım, embriyoyu görürüm çok korkuyorum
Pulika Burc35 bende tıpkı yazdıklarınızı ysadım bence adet düzensizliği varsa gec tutunma olabilir o yüzden dün 5+4 göründü bende de cok cok az kalp atısı duyduk net duymak için ve kan tahlillerim için bi hafta sorna gitcem
Fatnur38 🙂❤️ biz 8+5 olduk bugün keseyi de 4.haftada gördük 🙂 5.hafta bebisi gördük 6.hafta kalp atışı duyduk şükür