Serifedayan nurunhayali ben medicana rengin hanıma gidiyorum canım ablam Sibel hanımda 2 çocuğunu doğum yaptı çok memnun kaldı bende gitmek istedim ama muayene ücreti biraz fazla olduğu için gidemedim
Eerk nurunhayali merhaba, sibel hanımdan memnun kaldınızmı? Nasıl geçti doğum anı sonrası? Cevap verirseniz çok sevinirim
nurunhayali Serifedayan anladım canım bende doğumu onda düşünüyorum da daha doğrusu eşim o doktora gitmek istiyor bi araştırayım dedim inşallah bende memnun kalırım🥰teşekkür ederim cevap için🥰
hcrelmli nurunhayali ben de yeni gitmeye başladım Doğumu da Sibel hanımda düşünüyorum ama ücreti diğerlerinden fazla
nurunhayali hcrelmli evet ya doçent olunca heralde 400 tl 🙄 detaylı ultrasona gittiğimde 250 tlydi muayenesi
hcrelmli nurunhayali sizin de ikiz galiba benimkiler de ikiz . Sezeryan olacak inşallah sizin kaç haftalık oldu
nurunhayali hcrelmli evet ikiz canım 32+3 haftalığız erken doğum riskim var serklajlıyım birde🤭 sen ne kadarlıksın 🙂
hcrelmli nurunhayali 30 haftalık oldum canım , 37 ye kadar sıkıntısız gideriz inşallah . Rahim ağzı uzunluğunuz kaç çıktı ki
hcrelmli nurunhayali tamam haberleşiriz burdan artık doktorlarımız da aynı bakalım doğum nasıl geçecek hayırlısı ile 🙏🏻☺️
nurunhayali hcrelmli bi yandan hemen doğurasım geliyor zorlanıyorum artık bi yandan da az daha bekleyin yavrularım diyorum 😅 haberleşiriz inşallah canım güzel haberler verelim 🥰🤲🏻
hcrelmli nurunhayali benimde bu haftaya kadar rahattı bu hafta ağırlık başladı bacaklarım ağrıyor , alttan tekme beni de korkutuyor
nurunhayali hcrelmli aynen çok sert vuruyolar alta çıkacak gibi🥺 Allah yardımcımız olsun inşallah canım 🤲🏻
hcrelmli nurunhayali büyüdükleri için galiba ayakları da aşağıda hissediliyor artık , amin inşallah 🙏🏻
nurunhayali anneyimmm42 progestanı rahim ağzı kısalığını öğrenince başladım kullanmaya bir iki ay kadar