tiniminihanim_ badeninannesiii bende şuan bir etkisi olmadı ama. Yan etkisi yani.. Riskli gebeliklere veriyorlarmış sanırım. Bende öyleyim ama yine doktoruma soracağım o vermişti.
Acemi_annee1 Gebe olduğumu öğrenmeden önce eczacı tavsiyesiyle başladım snra doktora gittiğimde 5mg yüksek dedi başka 4mglik aldim ama 1 kutu kullanmış bulundum folbioldan
ipeklendik tiniminihanim_ olabilir canım doktorum bana öyle söylemişti en azından 😊 bilmeden 2 ay kullandım bi yan etkisini görmemiştim
CansuDRY tiniminihanim_ Tam tersi çok yüksek. Başka bir marka kullanın. 5mg = 5000 mcg demek. Hamilelikte 400 mcg kullanıyoruz.
Zehraumut Bernako bana doktorum verdi ama eczane günlük bir kez 2 tane içiceksin dedi yorumları okudum şok oldum yaaa içmicem hiç
Elfs tiniminihanim_ ben mide bulantısı ve kusmadan dolayı kullanamamıştım en son doktorum haftada 2 iç diye folbiol vermişti.