Ben hamile arkadaşıma sorup kullanmaya başlamıştım gebelik öncesinde, meğer onun düşüğü olduğu için doktoru folbiol vermiş. Kendi doktorum bıraktırmıştı bu kadar fazlasına gerek yok bunu düşük hikayesi olanlara veriyoruz diye. Diofol kullandım sonrasında.