Sevdaaa
Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli biyütmeyi nasip etsin. Gözünüz aydın. 😌
Uyku sersemi ben mi anlayamadım ki? Su gelmiş miydi? Suyu gelmeden ayakları filan nasıl gelir ki? Gelebilir mi öyle? 😳
Korktum şimdi. Benim de bebeğim ters, makat geliş.. bu yüzden sezeryan olacağım. P.tesiyi bekliyoruz ve üstelik ben o gün tam 40+3 olacağım.