Yooookkk1 Ryhn3838 aynı durumdayım 1 kere dusuk yaptım ve ozaman kanamam olmustu oyle dusuk yapmıstın sımdıde yuruken iş yaparken sankı akıntı oluyor gıbı oluyor kanama gelecek dıye aklım cıkıyor hamılelıgımı yasayamıyorum korkular yuzunden🥺
Ryhn3838 Yooookkk1 aynen valla keyfini cikaracam diyorun ama illa 1 gun iyiysem 2 gun kotuyum surekli bir vesvese namaz kiliyorum biraz ferahliyirum aksam olunca gene geliyolar bana
minomino Ryhn3838 benim de miyomum var 7.5cmlik doktor biraz tedirgin edici konusuyor hareket etme fazla falan diye insallah daha da büyümez🙏🏻 Canımızı sıkmayalım dünyaya gelecek olan nolursa olsun geliyor 🥰
minomino Ryhn3838 ben de öyleyim dün aksam hatta keske kalp dinleme cihazı satılsa da her gün baksam diye düsünmüştüm😬 ister istemez oluyor böyle böyle net hareketlerini hissedene kadar zaman gecicek bi sekilde sanırım 🙌🏻
Ryhn3838 minomino aynen hareketleri hissetneye basladinmi ben aksamlari mevve vs yiyince uzaniyirum biraz karnimda kipirdamalar oluyor gibi ama bebekmi bağırsakmi bilemiyirum