Ryhn3838 merhaba, ilk hamileligim ve inanın her gün bu korkuyu yaşıyorum diyebilirim okuduklarımdan dolayı belki de resmen kontrollerde kalp atısını duyunca rahatlıyorum. Bence herkeste var bu korkuyu yaşamayan ya hiç kötü tecrübe yaşamayan yada internete girip bi şeyler okumayan insanlar 😬 diğer düşüklerinizin sebebi belli olmuş muydu?