Meleqim06 kürtajdan sonra 3 regl dönemini gördükten sonra çocuk deneyebilirsiniz demiyorlar mı ? Benimde ilki düşükle sonuçlandı kürtaj olmadığım halde doktorum 2. Regl dönemini bekle ondan sonra deneyebilirsiniz dedi. Bunlar gerçekten önemli detaylar. Su an yeniden bir gebelik yaşıyorum , regli gecikmemin 6. Gününde kanda 719 çıktı değerim ama 2 hafta arayla regl olmaya başlamıştım düşükten sonra. Kan testi yaptırdığımda tam 4. Haftadaydık. Herşey kısmet, hakkınızda hayırlıysa rabbim isteyen bakabilecek olan herkese nasip etsin. Önce herkese sonra kendime dua ediyorum hep. En kısa zamanda seninde yüzünü güldürür umarım 🙏🏽