Değeriniz çok yüksek. Esas kullanmazsanız bebeğe zararı olur. Bir an önce kullanın bitince tekrar kan tahlili yaptırın. D-dimer değeri 500ün altına düşene kadar kullanmanız gerekir. Belirli bi haftası yok yani. Önemli olan o değerin düşmesi. Çok geçmiş olsun.