Cansu4101 Kızlar covit testim dün pozitif çıktı kan verdim d dimer 5870 çıktı doktor kan sulandırılmış verdi 30 haftalık hamileyim kullanıp kullanmamakta kararsiz kaldım Bi zararı var mi :(
inciirem Cansu4101 elbetteki kullan canım zaten pıhtı atıp bebeğe zarar vermesin diye veriliyor ve aksine bebeğe giden kan akışını artırıyor benim değerim 1.300 ona rağmen doğum sonuna kadar kullanıcakmışım için rahat olsun
kxbx Cansu4101 geçmiş olsun acil şifalar pozitifken hastaneler kabul ediyor mu nasıl kan verebildiniz benimde dün pozitif çıktı doktorum kan vermemi söyledi ama nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilmiyorum
Derya_derya Hayır kullanmazsanız olur ,çok da yüksek çıkmış kan pıhtılaşması için önlem .Göbeğimden vuruluyorum ,20. Haftadayım .covid olmuştum 3 hafta önce değerim 950 lerdei.iğnen yanındaysa hemen ol içini rahat olsun
Derya_derya Koldan da olabilirsin baba corasprin vermişti değer yüksek çıkınca iğneye geçti daha etkili .doğumuna yakın kullanmazsın zaten
Cansu4101 kxbx direk pandemi bölümüne gidip covit testim pozitif çıktı kan vermeye geldim diyin ,hemen kan idrar alıp dogumhaneye yönlendiriyorlar haftanız ilerde ise nst ye bağlıyorlar bebeğe bakıyorlar ama geç kalmayın geç olmasin hic birsey için hemen gidin🙏