Ceylan01-13 Gecegunesi ben de aynindurumdayim inanki biraz hafifledi gibi oldu sonra uyudum ama yine başladı karnimin alti cok.agriyor
Gecegunesi Ceylan01-13 bendede aynı bir hafifliyor bir sancının şiddeti artıyor , pazar günü diye de gitmedim hastaneye yarına dayanır mı gece gelir mi bilmiyorum hastaneye gitsem mi bilmiyorum..
miyopmom Ceylan01-13 canim bende sirtimin altina agri girmisti sanciyi ordan hissettim karin altinda hissedilir mi onu bilmiyorum😊
Ceylan01-13 miyopmom benimde sırt altinx var bide karin altinda geceden beri var simdi ise ara ara girmeye baslado
miyopmom MinaGamze3 bide su veya nisan gelmesine gerek olmuyor sanci hepsinden oncede gele bilir bende oyle olmustu suyumu hastanede oatlattilar bide kontrol etmekten nisanim anca oyle gelmisti🥰
Damladzdslk Ceylan01-13 benimde aynı ya nedenini anlayamadim doktoru aramakla aramamak arasında gidip geliyorum