Gecegunesi MinaGamze3 sanırım hastaneye gittin ben henüz gidemedim ama hastane yakın , bizi de haberdar et
Ceylan01-13 Gecegunesi ben de aynindurumdayim inanki biraz hafifledi gibi oldu sonra uyudum ama yine başladı karnimin alti cok.agriyor