Simdi burda karşılaştırma yapılıyor icmeyende de problem oluyor diye vicdanlarını açıkçası biraz rahatlatmaya çalışıyorlar bence. Sigaranın zararını biliyoruz hepimiz zararı illaki olmuştur yani simdi çıkmaz ortaya 20 yıl sonra çıkar. Bağımlılık kötü birsey sizi de anlıyorum ama sizde lütfen bi daha içmeyin aklınıza geldiğinde bi bardak su için ne bileyim sakız çiğneyin birseyler yapın muhakkak o fikri unutmak için. Birde teşvik ediyorsa içilen ortamlardan uzak durun lütfen böylelikle vicdan azabı çekmezsiniz 🌸