Kızlar merhaba ben maalesef çok küçük yaştan beri sigara kullanıyorum ve hamile kaldım ilk 3 ay içtim fakat günde 1 paket içerken 4 5 dala düşürdüm daha sonra tam 1 aydır sigarayı tamamen bıraktım 1 aydır ağzıma sürmedim dedim artık asla içmem fakat iki gündür nedense aklıma vurdu dayanamadım az önce bir tane içtim o kadar pişman oldum ki vicdan azabı çekiyorum kendime kızıyorum sürekli nefsime yeniliyorum kendimi çok zavallı hissediyorum neyse içtim zaten midem bulandı pişmanlıkda hat safada daha içmem ama yine moralim çok bozuk az önce de farklı bi uygulamadan bildirim geldi gebeliğin ilk 3 ayında sigara içmek çok tehlikeli filan diye ilk 3 ayda organ gelişimi oluştuğu için tam bu şeyimin üstüne bu bildirim çıktı karşıma iyice moralim bozuldu son 1 aydır hiç içmedim ama ilk 3 ay içtim bebeğime zarar vermişmiyimdir. Ve lütfen bana bize dua edin Allahım kurtarsın bizi bu bağımlılıktan 😔