Feyzaveannesi Flz-kuku 33+4 son 38 günüm 😊. 17 Mart doğum olacak Allah’ın izniyle. Klâsik problemler işte herkes gibi. Bi son zamanlarda uyuksuzluk yoruyor beni.
1papatyahikayesi Canselyaren sızıntı bi kere geçen hafta oldu gibi ama çok azdı ihtimal vermedim çünkü idrar yolu enfeksiyonu geçiriyordum acile gittiğimde öle dedi doktor böbreklerim aşırı ağrıyor ne tarafa yatarsam o böbrek acısına uyuyamıyorum
Canselyaren 1papatyahikayesi bnimde her lavaboya gittiğimde bulanık su rengi geliyor böyle krem gibi ama su gibi sızıntı olabilir mi ki
Zuhalbrl CerenArslan1 bacak kalça bayagdir agriyo benimde bebek aşağıda o yüzden normal.dedi doktor çok kasılmalar kanama vs olursa hemen gel dedi 2 haftaya gidicem kontrole tarih verilecek
CerenArslan1 Zuhalbrl doğrudur bende adet sancısı gibi oluyordu bugün gittim acile hafif bir sancı çıktı çoğalırsa gel serum takılır dedi evde baya bir sancim vardı hastanede geçti yani insan anlıyor sancı olduğunu