Ays_cskn Gulibikkk ben sezeryan oldum normal dogum icin surec ilerlemedi doktor banada boyunu olctur dogumhanede demisti ilk bende anlamamistim boyum1,50 bu arada acikligim 5 cmde kaldigi icin sezeryana donuldu
Sevilayozdemir Gulibikkk benim boyum 1.70 kızımda isteğe bağlı sezeryan olmuştum. Doktor bacak boyumun uzun olduğunu boyumun iyi olduğunu efsane bir normal doğum yapabileceğimi söylemişti ama ben yapmadım. Boy kısalığında sorun yasandigi için mi dedi onu bilmiyorum valla