Btl2652 Yok bana sormadı 😑 Sistemde önceki gebelikte kayıtlıysa doğrudur.Netten baktım bununla alakalı bir yazı bulamadım.taa 2008 de bir gazetede yayınlanmış yazı var ama uygulama olarak yazılmamış, sadece sakıncaları dile getirilmiş.
Yakın zamanda eşimin arkadaşının eşi de doğum yaptı kız 1.45 1.50 falan.
Ya tam anlamıyla uygulanmıyor ya da böyle bir durum yok..Anlamadım.