Merhaba bende 35 haftalıgım bendede Bayadır var bu durum şuan covitim bazen sadece sol tarafa toplanıyor taş gibi oluyor karnım bazende iki göbek tarafı doluyor şişiyor orda göbek deliği boş kalıyor ama genelde sert karnım bende Bi sorayım madem doktoruma nts ye giriyoruz ama dogum la ilgili bişey yok diyor