Elif4334 galiba uyuyormuş veya annenin günlük hareketine göre hareket ediyormuş. Sırt üstü yatınca çok vuruyor benimki. bence sıkışıp kalıyor kalk diyor. bir de çok sevdiğim bi şeyi yiyince vuruyor.aa bi de çok sevdiğim insanlarla görüşünce sohbet Edince 🙂)
İnşallah canımmm inşallah