Elif4334 Kızlar ben 25+3 teyim ve bebeğim çooook hareketli sizce bu normal mi böyle bebişi olanlar var mı ?
Haticeyildiz Elif4334 masallah de 😀 ben diyorumki ne kadar hareketliydi bugun ertesi gun hic hareket yok kendi kendime nazar deydiriyorum 😀😀
Elif4334 Haticeyildiz maşallah ama hiç gece uykumuz yok çıkınca da böyle olur diye korkmuyo değilim 😀😀
EliFurkan mlssrn 30 lu haftalara gelince uyutmamak nasıl oluyor gorursun canim 😅 onlar hiç bişe kaliyor yaninda
Aysealty reflesha cnm benm suyum hep sınırda yeterli 16.haftamdan beri ama bebegm son 1haftadır kıpır kıpır gün içinde işteyken bile hissediyorm pıt pıt atıyor dönüo bi orda bi diger tarafta.acaba suyum artmıs mıdırki 🙄inş öyledir 21.haftadaym su an
smetubuku Ay kızlar benimde kızım olucak inş 16. Haftadayız hissedemedim henüz ama usg inanılmaz hareketli bi görseniz bende endişeleniyordum demek normal
Elif4334 Burcuk Bazı günler bende hareket etmediğinde kafayı yiyorum inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🤗