Sladeniz Ben 13. Haftamdayım kan pıhtılaşma hastalıgım var kan cıvıltıcı iğne kullanıyorum yarım covid acile gideyim diyorum bebeğe bakmak için önerininz var mı bende korkuyorum
Secil0127 Oznurkk ben de şu an pozitifim 31.haftam belirtileriniz nelerdi acaba tabi hastanede neden kaldınız
Oznurkk Secil0127 belirtim boğaz ağrısı ara ara öksürük vardı. Ateşim felan yoktu. Belirtim çok olmadığı için öylesine test verdim pozitif çıktı. Gebeliğim ilerlediği için ve pıhtılaşma değeri yüksek çıktığı için yatış önerdiler bizde kabul ettik.
Secil0127 Oznurkk çok teşekkür ederim doktorum kan sulanndırıcı içmemi istedi atlatana kadar ama kontrole gitmek istiyorum kafama çok takıyorum çünkü
Gamzee077 Nergiz002 35 haftadayım bende dün pozitif if çıktım doktorum bebeğe bişi olmaz sen kendine dikkat et dedi ılık şeyler içip beslenmeme dikkat ediyrm parol alabilirsin dedi inşallah böyle atlatırız
Oznurkk Secil0127 tabi ki gidin kadın doğuma bende gidemiyorum ama yarın acile bi gidecem hem nst çekerler hem tekrar kan alırlar. Bende oksapar iğne vuruluyorum 🥺
Oznurkk Mrzsry_47 1148 çıkmıştı sonra 600 küsüre düştü çıkış verildi ama yarın yine test yaptıracam 🥺
Mrzsry_47 Oznurkk benim de 690 çıktı ama ilaç vermediler ve bana yüksek gibi geldi salı günü inşallah karantinam bitiyor Perşembe günü de randevum var çok şükür atlattım bir şey kalmadı ama test vermem gerekiyor mu yine bilmiyorum
Oznurkk Mrzsry_47 eğer kadın doğuma randevun varsa test verme çünkü pozitif çıkıyor ve her şey başa dönüyor. Şuan ben tekrar pozitif sonuç aldığım için doktora gidemiyorum sadece acile gidebiliyorum. Doktorlardan çıktıktan sonra istersen tekrar test verebilirsin
Oznurkk Mrzsry_47 oksapar felan da mı vermediler . Ben doktoruma pozitif olduğumu söylediğim an hemen oksapara başla dedi.
Demet-Durmaz Merhabalar kandaki pıhtılaşmayı neye göre baktılar bende şuan kovitim ama böyle birşey olup olmadığını öğrenmek için ne yapmamız gerek
Oznurkk Demet-Durmaz testiniz pozitif çıkınca acile gitmeyi kabul ederseniz ya da siz giderseniz kanlar alıyorlar o kanda d dimer değerine bakılıyor