Mavidunyamm Ezginur35 evet ben artık soğuktan olduğunu düşünüyorum yani herhalde yel falan mı giriyor nedir 🤪🙄
Ezginur35 Mavidunyamm yani o da olabilir kış sonuçta ama bacak ağrısı kasılması zormuş 🙃 yıkılmadık ayaktayız çok şükür 😃
GamzeMetin Fenalardayim 🥺 her akşam eşime masaj yaptırıyorum. Yürümeyi çok seven ben şuanda adım atmaya korkuyorum 🙄