betusanac Kızlar merhaba 11 haftalık hamileyim bel ağrısından ölüyorum odadan tuvalete gittiğimde bile belim çatlıyor. Benim gibi olan yahut bir tavsiyesi olan var mı
Mavidunyamm betusanac Benimki de çok var özellikle sol taraf belden bacağıma doğru vuruyor sizinde mi oyle
Mouradi betusanac 10 haftalığım Vallah bende baya ağrı çekiyorum sanki saatlerce ayak üste kalmışımda tüm ağrılar belime çökmüş :( İnşaAllah kısa sürer canım
Tazeanne0134 betusanac valla bacı ben 24+0 haftalık hamileyim hâlâ aynı şekilde belim çok ağrıyor emin ol haftaların ilerledikçe artacak o bel ağrısı bol bol dinlen hele ilk gebeliğinse
G_s05 Öncelikle geçmiş olsun benimde belim ilk zamanlar çok ağrıyordu 12.haftada cinsiyetin erkek olduğunu öğrendik erkek belden vurur diyorlar .. suan 30.haftadayım belimin ağrıları ilk günlerdekini aratmıyor insallah siz yaşamazsınız sonradan geçer
betusanac G_s05 ben de tam tersi kız beli çok ağrıtır diye duymuştum ama yanlışmış demek ki. Hayırlı olsun bu arada
Ayselinaaa Bende şu an 11 haftalığım, ve yaklaşık 10 gündür belim ağrıyor, popo üstü. Bazen yürüdüğğmde özellikle de yataga uzandığımda hissediyorum 🥴 doktoruma yarın danışacağım,bakalım ne diyor. Sebebini bilen var mı?
Rabiamsf Bende yaşadım hemde ilk 4 ay şimdi vitaminler almaya başladım bilmiyorum onlardan mi biraz daha iyiyim çok şükür. İnşallah sizde şifa bulursunuz çok geçmiş olsun ben 18 haftalık oldum ama 16 haftaya kadar ağrı çektim gerçekten. 😪
Mouradi betusanac En iyisi bol dinlenmek :( düşük riskim var diye tüm gün yatıyorum ama kaslarımda baya ağrıyor
Mavidunyamm bsraguruler Valla ilk hamileligimde 10. Haftalarda başlayıp doğuma kadar ara ara geliyordu ama bunda erken başladı 7 deyim suan
Mucizeannesi28 Bnde aynıyım hele şu 4 gündür falan tam bı bel ağrısı adet olucai mis gibi hatta bide kasık agirisi bizde 7 haftalığız normal mi diye herkeze sorup duruyorum bnde