Sevgisglm ben yaşıyorum maalesef ve kendimden tiksiniyorum sanki adet oldum da hani o pis kan kokuyor gibi koku alıyorum doktora söyledim fitil verdi ama kullanmadım tahlil felan yapmadan verdiği için doktora göre normal heralde tahlil siz yazdığına göre bazen kocamla bile yatmak istemiyorum kokuyu alır benden soğur diye.