Sevgisglm Kızlar 7 aylık hamileyim son zamanlarda vajinal kokum var fazla derecede idrarımda öyle rahatsız oluyorum kaşıntı yanma kızarıklık akıntım yok ama koku beni çok rahatsız ediyor yaşayan varmı normal bir durum mu acaba
elfkara Benim de 21.haftada durumum öyle.. Pamuklu iç çamaşırı giymeye özen gösterin sık sık değiştirin Bi de yıkanırken sabun vs ile yikamayin diyo duru su yeterli diyorlar
Sevgisglm elfkara 2 kez değiştiriyorum hamilelik sebebiyle pamuklu çamaşır kullanıyorum mecburen günde 2-2,5 litre su içiyorum ama çözümü bulamadım Devit, elevit, ferrum magnorm kullanıyorum bunlar yapmıs olabilir mi bu etkiyi
Ysgl26 Bende de var aynı sıkıntı. Kötü bi koku var kan idrar her defasında normal sonuçlar. Ama doktorum normal diyor
Dilanalkn Aynı sorun bendede oldu 31. Haftamdayım doktorum fitil verdi bir de sebamed in intim yıkama jelini verdi 1 haftada geçti çok şükür
Rbeyz Dilanalkn Merhaba bugün aynı sorundan dolayı doktorum bana da fitil verdi yalnız ben vajinal bir durum olduğunda çok kasılıyorum çok zor olmuyor değil mi kullanmak
Sevgisglm Serapcemre idrar yolumda enfeksiyon olması için agrı sızı yanma ateş kasık agrısı vs olması gerekmiyor mu canım bende bunların hiç biri yok sadece koku var günde 2 kez çamaşır değiştirmem gerekiyor bu sebeple
Serapcemre Sevgisglm hayr ben de hiç bir belirti yok idrar yolu enfeksıyonm var artk kokmaya başladı akıntım
Sevgisglm Miracinannesi_52 enfeksiyon olması için agrı sızı yanma kasıntı parcalı yada koyu renkli akıntı ateş olması gerekmiyor mu bir kaç arkadas yazmış ama ben evliliğim ilk zamanlarında oldum enfeksiyon idrar yaparken yanmam oluyorsu kasıklarım sancılanıyordu midem bulanıyordu yani bunlar yok bende belirti olarak 16 sında kontrole gidicem ogun bi idrar testi yaptırıyım diyorum ama o tarz belirtilerim yok hamileliğin son aylarında olusan bir şey mi diye merak ettim
Sinemmmmm58 Sevgisglm illa o belirtilerin olmasi gerekmiyor canim sen doktoruna gittiginde soyle bu sikayetini bi idrar falan ver
Esra1990 Sadece suyla temizlenmezki ya başka yolu olmalı kendi kendini temizlese bile koku gitmezki ben günlük dow sabunuyla yıkıyorum tuslette banyoda olsun şaşırıyorum duru su ile nasıl temizlensin
Dilanalkn Sevgisglm benimde idrar yolumda enfeksiyon yoktu ama koku vardı dediğim gibi fitil ve yıkama jeli kurtardı adınıda yazabilirim
Gamze_5925 Dilanalkn teşekkür ederim canım ne kadar sürede geçti ne kadar kullandın ve yıkama jelini haftada kaç kere nasıl uyguladın yada hergunmu
Sevgisglm Sinemmmmm58 teşekkür ettim yarın bi saglık ocagına idrar vermeye gidicem bakalım inşallah birsey çıkmaz normal bir durumdur 🌸