selinbirincisezen ben de devlet hastanesinde yaptırdım. Doktor da çok ıyıydı yarım saat ultrasonla baktı bebeğe. Kan sonucunda da bır sey çıkmadı cok şükür Başka doktorlara da gösterdim sonucu. Üçlü taramayı da unıversıtede yaptırdım ancak sonucu gosteremedım karantınada olduğum ıcın.